top of page
Search
  • Neli

Damacai 4D Malaysia


Damacai
Damacai

Damacai Pan Malaysian Pools Sdn. Bhd. (“PMP”), diperbadankan di Malaysia pada 4 Julai 1988. Perniagaan utamanya adalah kelakuan dan pengurusan perniagaan Totalizator Ramalan Nombor di bawah peruntukan Akta Perlumbaan (Lembaga Totalizator), 1961.

Pada 9 Ogos 2011, Jana Pendidikan Malaysia Sdn Bhd (“JPM”) memperoleh keseluruhan pegangan saham dalam PMP. Berikutan pengambilalihan PMP oleh JPM, semua dividen bersih PMP yang diterima oleh JPM akan disumbangkan kepada The Dada Komuniti (“TCC”). Dengan struktur ini, PMP secara berkesan telah diubah dari organisasi untung ke dalam perniagaan sosial, memberikan sumbangan jangka panjang kepada TCC untuk manfaat masyarakat Malaysia.


Kami menumpukan pada Pendidikan

Dibiayai secara besar-besaran daripada keuntungan PMP, TCC membiayai penubuhan, pembangunan dan kemajuan sekolah dan institusi pembelajaran yang bukan untuk keuntungan dan yang tidak menerima pembiayaan atau bantuan yang mencukupi daripada kerajaan atau dari masyarakat.


Kami tidak mendermakan wang secara langsung ke sekolah atau institusi pembelajaran. Melalui sukarelawan kami, TCC bekerjasama dengan pegawai sekolah dan kontraktor untuk membina, memulihkan dan membaiki infrastruktur dan kemudahan fizikal yang memerlukan perhatian segera, untuk manfaat anak-anak sekolah.


Sejak dilancarkan pada tahun 2011, para sukarelawan dari TCC telah bekerja tanpa henti dengan sekolah vernakular Cina dan Tamil serta sekolah mubaligh di seluruh negara, dari Timur ke Malaysia Barat, untuk memastikan bumbung dan jubin yang rosak diganti, masalah rayap yang diselesaikan, tandas diperbaiki dan bangunan lama yang sedia ada selamat dan kukuh untuk kanak-kanak sekolah, serta membina bangunan baru dan kemudahan sampingan seperti dewan pelbagai guna, laluan pejalan kaki, makmal sains, perpustakaan, pusat sumber dan banyak lagi.


Keputusan Syarikat 4D Malaysia – Ciri-ciri ajaib

Melompat kukuh padat di padang rumput di logo Damacai 4d menunjukkan idea bahawa syarikat sedang mengejar matlamat. Dengan hasrat untuk berjaya, Damacai telah melancarkan pelbagai loteri permainan, seperti 1+ 3D, Super 1 + 3D, 3D, 1 + Jackpot 3D, DMC Jackpot, 3D Jackpot, dan lain-lain.


Loteri 4D Damachai menawarkan lima cara untuk bermain, termasuk Lucky Pick, Straight Bet (Box), Box Bet, IBOX (Pusing & IBox), dan Roll Bet (Roll-front & Roll-back). Loteri akan diumumkan pada jam 7 malam setiap hari Rabu, Sabtu dan Ahad.

Selain undian loteri mingguan, syarikat juga menyediakan cabutan istimewa dari semasa ke semasa. Lukisan khas biasanya diadakan pada hari Selasa pada pukul 7 malam.


9 views0 comments
bottom of page