top of page
Search
  • Neli

Cara Predik 4D

Apa yang saya nak kongsi ni, bukan sihir. Bukan merapu. Bagi saya 5 minit masa anda untuk saya jelaskan.


Baca kisah saya ni sampai habis, supaya anda faham macam mana software ramal nombor ekor ni dah bantu saya dari miskin jadi berduit.


Dulu saya pun macam anda juga. Duit selalu tak ada, gaji pun cukup-cukup makan. Kadang-kadang tu, kalau ada emergency terpaksa pinjam duit dengan kawan dan family. Kereta rosak masuk bengkel lah, paip rumah bocor lah.


Ada juga hutang yang saya tak boleh nak bayar bertahun-tahun. Sampai naik malu saya nak jumpa kawan dan family. Orang hina saya, sebab saya miskin.


Tapi nasib saya berubah bila saya bertemu dengan Master Toh, seorang pakar matematik dan ekonomi tempatan. Masa tu dalam tahun 2012. Master Toh ni menghidap penyakit kanser, dan dia tahu hidupnya sudah tak panjang. Master Toh kata dia nak kumpul duit sebanyak yang boleh, nak jadikan bekalan untuk isteri yang akan menanggung anak-anak dia yang masih bersekolah.


Gaya dia macam orang sihat, tapi umur pula tak panjang. Kita ni pun, kena fikir juga hal mati ni. Tak kan nak mati dalam keadaan miskin, tak sempat merasa nikmat kehidupan. Betul?

Master Toh ni ada satu formula matematik yang membolehkan dia kira dan ramal nombor ekor yang akan keluar hari ini. Dia kira secara manual saja, pakai kertas dan buku. Setiap kali nak tikam nombor, Master Toh perlu kira sampai berjam-jam dan rujuk buku nombor ekor bertuah dia dengan teliti. Dengan kepakaran tu, Master Toh dapat mengira nombor ramalan yang akan naik.


Nak dijadikan cerita, Master Toh mencari programmer software yang boleh bantu dia buat software kira-kira nombor ekor bertuah ini. Dia dapat nombor saya dari laman web Mudah.

Saya ni pernah kerja buat software di syarikat swasta, jadi saya mahir lah juga pasal buat software. Cuma pada masa tu saya memang tak tahu langsung cara kira nombor 4D ni. Saya pun berjumpa dengan Master Toh dan dia telah berkongsi dengan saya semua formula rahsia yang dia gunakan untuk kira dan ramal nombor ekor 4D. Selama sebulan, Master Toh bimbing saya belajar cara kira nombor ekor. Biasanya, apa yang Master Toh kira akan keluar dalam keputusan 4D esok.


Formula yang direka oleh Master Toh ni akan menghasilkan kombinasi nombor unik yang mana akan disusun dalam satu jadual, berdasarkan setting yang telah ditetapkan pengguna. Potensi nak menang tu dalam 45% hingga ke 81%. Berkali-kali ganda lagi baik dari main teka-teka tanpa kira. Proses kira-kira berjam-jam ni dapat saya pendekkan jadi 5 saat dengan software no ekor ni. Tak pening lagi nak kira no 4D yang akan keluar hari ini.

Sejak software ni siap, Master Toh telah pun berjaya mengumpul sebanyak RM1.41 Juta ringgit dalam tempoh 2 tahun dari hasil nombor ekor dan dilaburkan dalam beberapa perniagaan kecil di sekitar kawasan Banting. Saya pula, dengan berkat tunjuk ajar Master Toh telah berjaya mengumpul sebanyak RM236,814 dalam tempoh lebih kurang dua tahun (dari 2012 sampai hujung 2013). Semuanya dengan hasil menang no ekor.


Dengan duit ni, saya telah membeli beberapa aset seperti rumah-rumah apartment murah untuk disewakan dan membuka perniagaan supply spareparts elektronik dari China.

Saya boleh bawa keluarga melancong ke luar negara 2 kali setahun, jalan-jalan makan angin. Senang kata, benda yang selama ni dalam mimpi saya sudah jadi kenyataan. Saya kini hidup agak senang, sudah ada 9 buah rumah apartment dan 2 unit banglo di kawasan sekitar Selangor. Saya mampu pakai kereta BMW X6 dan Audi R8. Saya sudah pun bergelar jutawan sejak tahun 2014 pada usia 28 tahun. Orang yang dulu pandang rendah dan hina saya, sekarang mula rapat-rapat dengan saya sebab nak saya belanja.


Sebelum Master Toh meninggal dunia, dia ada pesan pada saya. Supaya ajar formula rahsia no ekor ni pada orang yang susah dan betul-betul nak jadi kaya. Ajar pada orang yang nak ubah nasib hidup. Jangan biarkan orang jadi miskin sampai mati. Dan saya janji pada dia, saya akan ajar cara kira nombor ekor pada orang lain dengan bayaran yang dipersetujui Master Toh.

35 views0 comments
bottom of page