top of page
Search
  • Neli

Cara Mengelakkan Kalah di 918Kiss Online Casino

Selalu saja kalah bila bermain 918Kiss. Bukan sekali, malah berkali-kali kalah. Sudah menang pun ciput saja dan tidak balik modal langsung. Anda mungkin mengalami situasi tersebut selalu. Bukan seorang saja, malah ramai yang begitu, hanya segelintir atau yang nasib sahaja yang menang berturut-turut. Itupun, ikut ID anda juga.


918Kiss Malaysia
918Kiss Malaysia

Sekarang, memang agak susah untuk menang apabila bermain 918Kiss. Ada seorang kawan admin, dapat ID yang agak nasib, menang berturut-turut dan menang pula bukan sedikit malah berpuluh ribu. Namun sekarang ID tersebut sedang sedut balik apa yang kawan admin menang sebelumnya.


Ada pula kawan admin, dari start main hingga sekarang asyik kalah sehingga sekarang. Kesimpulan admin, 918Kiss memang keras jika anda dapat ID sampah, dan lembut jika dapat ID nasib. Ada yang komen, bukan faktor ID yang menyebabkan kekalahan dan kemenangan ianya bergantung pada kemahiran bermain itu sendiri.


Pihak 918Kiss ada server sendiri yang menyimpan setiap data pada setiap ID 918Kiss. Dalam setiap ID tersebut adad ID sampah dan ada ID nasib bagus. Yang dapat ID nasib baik itu tidak banyak dan yang dapat ID sampah ini banyak. Contoh 50 orang dapat ID sampah satu sahaja yang dapat ID nasib baik. Selain itu, ID nasib baik ini jika di main berterusan akan sedut juga akhirnya. Jika boleh, lepas menang dengan ID nasib baik ini, peramlah selama yang mungkin.


Bagi admin, tidak mahu tunggu saja main 918Kiss ini. Kena cuba main games lain pula. Admin akan cuba main slot dari beberapa software lain antaranya Mega888, Joker dan lain-lain. Tapi pilihan admin adalah dari Playtech, ini kerana permainan slot dari Playtech agak berbeza sedikit dari games slot yang lainnya.


Selain itu, ianya juga menyediakan slot favorite anda dari 918Kiss. Tapi hendak daftar Playtech ini kena ada kenanya juga. Daftar akaun di Scr918KissMy pada hari ini!

29 views0 comments
bottom of page