top of page
Search
  • Neli

Apakah Cara Untuk Main Captain Treasure Mega888?

Captain's Treasure Slots adalah permainan yang menyeronokkan dan inovatif, dari pencipta permainan slot dalam talian yang terkenal - PlayTech. Ia mempunyai 5 gulungan dan 9 garis gaji, yang sayangnya sedikit kecewa untuk bonus, permainan slot video.

Dengan hanya 9 garis gaji, anda mungkin tidak berharap untuk menang sekerap permainan slot dalam talian yang lain, tetapi kerana permainan ini mempunyai hingga 39 kombinasi kemenangan, harapkan berbeza! Lebih-lebih lagi jackpot besar sangat murah - daripada 5000 syiling dan jackpot kedua adalah separuh daripada 2500 syiling.

Tema permainan adalah lanun, dan dengan simbol yang berbeza-beza dari jangkar dan roda kemudi hingga harta karun, dada dan peta, ia memberi anda suasana yang sangat menyenangkan. Terdapat simbol Wild, yang merupakan Kapten, dan simbol Scatter - Scatter Pay.

Captain Treasure Mega888
Captain Treasure Mega888

Anda boleh bermain permainan ini tanpa versi muat turun. Dengan kata lain, anda tidak perlu memasang perisian khas untuk menikmati slot ini. Anda dijemput untuk melakukan perjalanan dengan perompak tanpa rasa takut dan murah hati dan berusaha mencari harta karun mereka yang berharga. Ikon berwarna-warni seperti Kapten, Jangkar, Roda Kemudi, Pedang, Peti Harta Karun, Peta, Ace, Raja, Ratu, Jack, Sepuluh dan Sembilan akan memandu jalan anda dan membantu untuk menang. Strategy To Win Captain's Treasure Mobile Slot in Mega888 Dekstop apk Install Wild Kapten adalah simbol liar. Ia boleh menggantikan ikon lain kecuali penyebaran untuk menghasilkan lebih banyak kombinasi kemenangan untuk anda. Dengan kata lain, anda mempunyai lebih banyak peluang untuk memenangi hadiah teratas dengan ikon ini di gelendong. Scatter Treasure Chest digunakan sebagai ikon Scatter dan ini dapat muncul antara 2 hingga 5 kali di mana-mana gulungan. Mereka mesti muncul berturut-turut untuk mengira kemenangan anda, tetapi mereka tidak perlu mengikuti garis gaji. Anda boleh meraih lebih banyak harta karun kapten dengan memainkan pokie mudah alih di tablet atau telefon pintar anda, jadi anda tidak akan jauh dari aksi tersebut. Dollar Ball Loteri Dollar Ball. Anda juga boleh memenangkan jackpot progresif yang membolehkan Lotre Dollar Ball tersedia di slot ini. Cukup aktifkan permainan tambahan ini, pilih nombor dan bayar $ 1.00. Sekiranya anda memadankan semua nombor, jackpot progresif adalah milik anda. Bergantung pada akal keenam anda dan buat pilihan yang tepat. Mesin slot Captain's Treasure adalah permainan dengan hadiah luar biasa sehingga 5,000 syiling atau $ 100,000 serta jackpot progresif yang menarik. Cukup dapatkan kombinasi yang diperlukan di gelendong dan nikmati anugerah anda. Final Brief For Captain's Treasure Online Slot in Mega888 Mobile Online Casino Malaysia Rata-rata Return To Player pada permainan Captain's Treasure adalah 97.06% yang sangat sihat. Itu hampir dengan jumlah pilihan 98% kami dan jauh lebih baik rata-rata 94% yang anda akan dapati pada kebanyakan permainan Virtue Fusion. Ini bermaksud bahawa pemain boleh bermula dengan saham pembukaan yang agak kecil dan berpotensi bermain untuk sementara waktu, dengan sepotong wang mereka kembali kepada mereka semasa bermain. Namun, ini adalah rata-rata, jangan lupa, jadi jika anda bermain selama berabad-abad, ia akan hilang. Itulah sebabnya kami tidak pernah mencadangkan bahawa rata-rata RTP harus menentukan sama ada anda bermain permainan dengan kerap atau tidak.


Diakui, 97.06% yang ditawarkan oleh Captain's Treasure adalah angka yang menarik, tetapi jika anda hanya melepaskannya dan tidak mempertimbangkan sama ada anda benar-benar menikmati permainan atau tidak, anda akan selalu merasa sedikit bosan atau kecewa. Dengan itu, bagaimana permainan kelihatan dan cukup menarik untuk menarik perhatian anda?

Dengan tema bahari yang menarik, Captain's Treasure dari Playtech menawarkan pengalaman bermain yang mendebarkan kepada pemain. Dengan 9 baris gaji, permainan ini menawarkan pengalaman permainan klasik yang akan menarik minat pelbagai pemain dengan selera yang berbeza-beza. Tajuk ini tersedia di peranti mudah alih dan desktop sehingga anda boleh bermain hampir di mana sahaja!

86 views0 comments
bottom of page